Барт Де Баре. Еуразия туралы үш эссе. Bart De Baere. Three Essays on Eurasia

8500,00
тг.
Бұл үш эссе Еуразия мәселесін біз күтпеген тұстан зерттейді. 1968 жылы Еуропаның солтүстік-батысындағы Антверпен қаласында неміс суретшісі Йозеф Бойс «Eurasienstab» (Еуразиялық асатаяқ) атты өзінің атақты перформансын жазды. Онда үш әртүрлі көзқарас қарастырылады.
Мәскеу қайтадан тұтас әлемнің түйісу нүктесіне айнала алады деген үмітке иек артатын бірінші көзқарас оның алғашқы негізін салушы Николай Трубецкойға жүгініп, орыс еуразияшылдығының қайнар көзінен бастау алады.
Антверпеннен Сингапурға дейін үн қатып, басты бағдар ретінде Джимми Даремнің жағдаяттық ой толғау сезімін қолданған екінші көзқарас Еуразияны реляциялық қабілеттер тұрғысынан пайымдауға бағытталған.
Үшінші эссе украиналық азаматтық қоғам мен арт-сахнаның перспективасын ресейлік, сондай-ақ халықаралық арт-сахнаның жосығындағы шектеулер мәселесіне этикалық сілтеме ретінде қарастырады.
_____

These three essays tackle the question of Eurasia from an unexpected corner, Antwerp, the city in north western Europe where German artist Joseph Beuys recorded his famous performance ‘Eurasienstab’ (Eurasien Staff) in 1968. They take three very different perspectives.
The first one, still hoping Moscow could become again a global meeting place, goes back to the progressive origins of Russian Eurasianism as initially coined by its founder, Nikolay Trubetskoy.
The second one, speaking from Antwerp to Singapore, with Jimmie Durham’s sense of situated thinking as a core reference, aims to think Eurasia in terms of relational capacity.
The third essay takes perspectives within the Ukrainian civil society and art scene as an ethical reference to question limits in the behaviour of both the Russian and the international art scene.